Garantie & Klachten

Garanties

Wij maken alles met veel liefde en kopen al onze producten met zorg in. We doen hierbij altijd ons best om deze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 14 dagen na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem via WhatsApp of email contact met ons op betreffende uw product, wij doen ons uiterste best om je spoedig te beantwoorden.

info@neonurses.nl

Shirley: 06-35311467

Marsha: 06-16155355

Klachten

Soms is een product niet wat je ervan verwacht, we zoeken graag samen naar een passende oplossing.
Maak je klachten binnen 14 dagen na ontvangst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@neonurses.nl. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een antwoord.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Gratis bezorgd voor ouders VKC Spaarne Gasthuis boven €15,-

Gratis bezorgd boven €75,- in Nederland

Gratis bezorgd boven €100,- in Belgie